donderdag 3 mei 2012

Een paar foto's

De foto's staan niet zo op volgorde, als ik heb uitgevonden hoe dat gaat zal ik beter mijn best doen.

Even wat eten en drinken na een wandeling naar ons nieuwe huis

Finn op de panda

Druk aan het spelen. later werd het natuurlijk klieren

Lucy snapt het nog niet helemaal

De padden trek op de camping

Finn vindt het maar niks en houd veilig afstand

Billy 


Even Skypen met opa en oma

Kijk opa en oma het gaat steeds beter

Even aan de kant dan kan ik er langs

Na de eerste dag school willen we even ontspannen, Jesse vond het niet zo leuk dat ik de foto nam, maar de foto spreekt voor zich zelf



Onze plek tot 10 mei, en we hebben alleen maar mooi weer.
Gezellig slapen in de caravan.

Camping  bij zon ondergang.

2 opmerkingen:

  1. Hej, wat leuk dat ik jullie blog vond. Ik wil jullie heel veel geluk in Zweden wensen! Kom zeker vaker langs hier.
    Groetjes van Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej!
    Leuke foto's!

    gr nicki

    (voor foto's op volg onder te zetten, je kan ze verslepen van boven naar onder, werkt het zelfde als in word)

    BeantwoordenVerwijderen