maandag 31 december 2012

Oudjaarsdag

Vandaag is het oudjaarsdag, voor ons de eerste in Zweden. We hadden grootse plannen. Gezellig eten, lekkere toastjes, potje Keezen en natuurlijk vuurwerk afsteken. Je hebt al gelezen "hadden" Vannacht is Kees ziek geworden en die heeft zijn vader en moeder de kunsten van het overgeven laten zien. Nadat ik alles in de wasmachine gedaan had en weer naar bed gegaan was hoorde wij boven de volgende ziek worden. Jesse stond bij de wc en deed zijn best om alles ook in de wc te krijgen, helaas is dat niet helemaal gelukt. Na het halen van een emmer en het schoonmaken van de wc probeerde we weer onze slaap te hervatten. We hoorde weer iemand rennen naar de wc, dachten dat het Jesse weer was, en de nodige geluiden die gepaard gaan met het overgeven gaven aan dat het iemand anders moest zijn. Rens stond nu ook zijn best te doen om alles in de wc te krijgen, wat ook deze keer helaas niet lukte. Het moet voor Rens een opluchting zijn geweest dat hij lekker bij een schone wc stond, ik denk alleen dat het dit op dat moment niet veel kan schelen. Na het schoonmaken van de wc en het verstrekken van verschillende emmers zijn we weer in bed gekropen. We lagen nog geen 10 minuten en hoorde we weer iemand sprinten naar de wc, voordat de deur open ging kwam het, voor ons ondertussen, bekende geluid van overgeven. Jesse had de wc net niet gehaald. Ik dacht dat ik het zou halen pap, sorry pap. Jesse wilde graag even douchen en ik kon weer de wc schoon maken. Voor de gene die zich afvraagt waar Mariska is in dit verhaal, nou zij is ondertussen ook ziek geworden en deed vrolijk mee met haar jongens, haar lukte het overigens wel om alles in de wc te deponeren.

We hebben weinig geslapen afgelopen nacht en dat geld voor Aad en Yvon ook. Ondertussen gaan er al verhalen in het huis dat we maar om 8 uur het vuurwerk afgaan steken en lekker op tijd gaan slapen. Ik ga nu eerst maar weer even de wc schoon maken!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten