zondag 20 januari 2013

Rens had geen zin

Het is vandaag prachtig weer, de zon schijnt en het is maar -4. Op de vraag vanochtend of de heren vandaag nog gaan skiën zei Jesse natuurlijk en Rens zei dat hij geen zin had. Geen zin hoor ik mijn nichtje nu denken, wie wil er nou niet skiën!! Ze is al stinkend jaloers dat wij nagenoeg iedere dag kunnen skiën en nu wil die flapdrol niet. Nee, ik blijf bij Finn en ga met hen sleeën, ga jij maar. Nou dat hoef je geen twee keer tegen mij te zeggen. Ik had besloten om Rens zijn ski´s uit te proberen. Even de bindingen op een ander gewicht schroeven, alles inladen en weg waren we. Even voor de duidelijkheid, de jongens hebben nieuwe ski-schoenen en nieuwe ski´s gekregen en ik heb een setje oude ski´s uit de tweedehands winkel, een diepte investering van 65 kronen.  Daar is overigens niks mis mee hoor ze doen het perfect, ze zijn alleen een beetje lang als ik ze met die van de jongens vergelijk. Na de eerste afdaling wist ik meteen waarom de jongens zo snel, redelijk goed konden skiën. Op advies van Cor en Ping hebben we korte ski´s voor de jongens gekocht. Ik moet zeggen er zit echt een wereld van verschil tussen de ski´s die ik heb en de ski´s die de jongens hebben, het gaat een stuk gemakkelijker op de ski´s van de jongens. Ik moet het nog even met Mariska over leggen maar eind van het jaar wil/heb ik ook nieuwe ski´s.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten