woensdag 27 maart 2013

Uitlijnen

Mariska haar auto trekt een beetje naar rechts. Hiervoor is hij alweer een keer terug geweest, garantie werk, naar de garage maar het probleem was niet opgelost. Omdat wede auto in een ander dorp gekocht hebben, 50 minuten hier vandaan, had ik zoiets: ik breng hem hier wel naar de garage dat scheelt me een hoop tijd en uitlijnen kost niet zo veel. Maar aan de ander kant dacht ik ook: als het meer is als uitlijnen dan ik is het zonde van mijn geld, het valt tenslotte nog onder de garantie. Vandaag ben ik weer bij de garage geweest en ze zijn er ruim een uur me bezig geweest. Ik dacht dat hij klaar was maar niks was minder waar. De werkplaats chef kwam met een formulier aan lopen en vertelde mij dat hij onderdelen moet bestellen. Toen ik het formulier las schrok ik van het bedrag, ruim 6000 Kronen exclusief Moms (Btw). Dan komt er ook nog arbeidsloon bij dacht ik. Wat ben ik blij dat ik weer naar de garage gereden ben waar de auto gekocht is. Ze bellen me als de onderdelen er zijn en dan mag ik de wagen weer brengen. Krijg wel een leen auto mee, ik kan er niet op wachten (mag overigens wel maar daar heb ik geen zin in).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten