woensdag 27 maart 2013

Wagen wassen.

Vorige week dacht ik even goed te doen om Mariska haar wagen even door de wasstraat te halen. Ik moest hem toch even tanken en hij zag er niet meer uit. Jesse en ik hebben de wagen getankt en de wagen (laten)wassen. Jeetje pap zegt  Jesse ik wist niet dat hij zilver was toen de wagen klaar was. Hij ziet er weer netjes uit Jesse zeg ik tegen hem, ik hoop dat je moeder het ook ziet dacht ik in mij zelf. Nog geen 24 uur later kom ik terug van mijn werk is het net of de wagen helemaal niet gewassen is, laat ik het anders zeggen de prut zit nog hoger dan de vorige keer. Als ik binnen komt vraag ik aan Mariska, wat is er met jou auto gebeurd? Met een grote glimlach op haar gezicht wil ze antwoorden maar ze krijgt de kans niet. Rens en Jesse vertellen ronduit dat er geen plas gemist is op de heen en terug reis naar school. Zelfs de mensen die op de stoep lopen zijn niet veilig voor mama. Maar zag je niet dat de auto gewassen was zeg ik tegen Mariska. Wie wast de auto nou om deze tijd, weet je hoeveel smelt water op de weg ligt is het antwoord. Pap, ze gaat ook niet normaal hard door de plassen zegt Jesse. Het is wel een gaaf gezicht hoor zegt Rens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten