maandag 2 december 2013

Jesse loopt ook stage.

Nadat Rens drie dagen bij mij had stage gelopen, afgelopen zomer, zocht Jesse nu een stage plaats voor een dag. Jesse is van de makkelijke en zei tegen mij: papa, Rens heeft bij jou stage gelopen dus ik dacht .......... Tuurlijk jongen jij mag ook. Terwijl Rens zich een beetje kan druk maken om zijn stageplaats heeft Jesse zo iets van, O is dat morgen dat was ik al vergeten.

Hij heeft vreselijk zijn best gedaan en hij vond het wel gezellig om met mij te werken. Na gelang de dag vorderde heeft hij steeds meer alleen gedaan en mocht ik me er niet meer mee bemoeien,

Lege dozen halen die weer gevuld moeten worden met markeerstiften. Het rijden met zo een steekwagen is best nog wel moeilijk, dit is een van zijn beste momenten.
Jesse kan de machine zelf al bedienen (onder mijn toezicht natuurlijk)
Het vullen van de doos met markeerstiften.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten