zaterdag 31 mei 2014

Mag je niet doorslikken.

Ik had een paar heerlijke stukjes vlees gehaald voor de bbq. Ik verheugde me er gewoon op. We hadden een lekkere salade gemaakt, eigenlijk stond de hele tafel vol met heerlijke dingen. De bbq was goed op temperatuur dus hup de lappen er op.

Dit ziet er toch heerlijk uit.
De lapjes waren niet zo dik, dus ze hoefde niet zo lang. Ik had ze nog maar een paar keer gedraaid en ik zag dat het niet helemaal goed ging. Het lijken wel schoenzolen zeg in tegen Mariska. Precies op dat moment haal ik ze ook meteen van de bbq. Ik verdeel het vlees en iedereen gaat meteen eten, niemand zegt wat, ze kijken allen maar naar hun bordje. Ondertussen neem ik ook een hapje, jeetje zeg ik het lijkt wel kauwgom!!! Meteen op dat moment zegt Jesse, Je hebt me altijd geleerd dat ik kauwgom niet mag doorslikken en direct schuift hij zijn bord naar voren toe. Ik ben klaar zegt hij. Ik neem nog een hapje maar het is niet lekker. Hij heeft gelijk denk ik, kauwgom mag je niet doorslikken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten