dinsdag 18 augustus 2015

Afgelopen week.

We hebben al een aantal weken mooi weer, en daar genieten we dan ook volop van, als we terug komen van ons werk. lekker effe weg met de kano of een stukje fietsen.


Die kant op papa
Finn wist een plekje waar goud zou liggen hij had zijn emmer, schepje, potje en zeef meegenomen zodat we meteen konden beginnen met goud zoeken.




De Caravan is nu ook overgeschreven op een Zweeds kenteken, dit heeft overigens wel wat voeten in aarde gehad. Om een lang verhaal kort te maken. De oranje reflectoren aan de zijkant moesten oranje lampjes worden en de witte lampjes aan de voorkant moesten witte reflectoren worden. Maar het is nu gelukt. En dan krijg je de spullen zo opgestuurd:

In het karton wat uitsteekt zit het nieuwe kenteken wat op de caravan moet en onder in de brievenbus lag de kenteken-papieren incl. de overschrijvings-papieren als je de caravan weer gaat verkopen. Dus als je kwaad wil..........
Het oude kenteken en het nieuwe kenteken.
We hebben een hond(je), maar Finn is als de dood voor andere honden. Nu wil het geval dat, de mevrouw die onze hond knipt, een nest pupies heeft. Dus Marika dacht dat het wel wijs was om met Finn heen te gaan en hem een beetje aan andere honden te laten wennen. Het was geen probleem dat ze langs kwamen.


Finn gaat wer langs als ze wat groter zijn, hij vond het geweldig.

Een paar weken geleden had ik mijn vader gesproken en die vertelde dat hij windows 10 had geinstalleerd op zijn computer, een fluitje van een cent zegt hij. Dus ik dacht, als hij het kan moet het voor mij helemaal een eitje zijn. Maar omdat de computer van Mariska is en ze hem gebruikt voor haar werk kan ik dus niet zomaar effe windows 10 gaan installeren. Als het fout gaat heb ik het gedaan natuurlijk. Na een bedenktijd van een aantal weken hebben we toch besloten om het maar te doen.

Gisteren was het zo ver. Toevallig staan Rens en Jesse ook in de keuken en ik vertel ze heel trots dat ik Windows 10 op de computer ga instaleren. Dit wordt de eerste computer met Windows 10 hier in huis, ik ben benieuwd zeg ik tegen hun. Rens en Jesse kijken elkaar aan en beginnen een beetje te lachen. Wat lul je nou man, wij hebben het al weken op de computer en het werkt perfect. Daar gaat mijn trotse gevoel...... Na twee uurtjes staat Windows 10 er op en alles werkt perfect.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten