donderdag 15 september 2011

Foto's van een weekje Zweden

Vandaag hebben we weer lekker geoefend, iedereen is moe en voldaan. Ik heb een aantal foto's geplaatst om een indruk te krijgen waar we mee bezig zijn. Iedereen vindt het appart dat we hier voor helemaal naar Zweden moeten om dit te oefenen en waarom dit niet in Nederland kan. (wetgeving)

                                          Brand in een garage.


                                          De slachtoffers die gered zijn.


                                          Woningbrand.


                                                       Flashover container.

                                          Backdraft demonstratie.

Morgen nog drie oefeningen en dan gaan we de spullen opruimen. Zaterdag ochtend gaan we vroeg rijden en om een uur of acht zijn we weer thuis. Het is maar een stukje van 1000 kilometer maar met vier vrachtwagens schiet dit niet op. Gelukkig hebben wij een onheffing op het rijtijdenbesluit en rijden we gewoon door.

Finn snapt niks van het Skypen. Hij vind het leuk om mijn te zien maar begrijpt niet waarom ik niet thuis kom. Vandaag was hij pittig een verhaal aan het vertellen tegen me. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Mariska en de jongens mis. Het is veel leuker om hier met zijn vijven te zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten