dinsdag 10 november 2015

De een gaat en de andere komt.

We hebben een drukke veertiendagen achter de rug. In de Nederlandse herfstvakantie is mijn zus, met haar gezin natuurlijk, langs gekomen. Het was voor hun de eerste keer dat ze bij ons langs kwamen. Het was alleen jammer dat onze jongens nog geen vrij hadden. Het kwam er dus op neer dat iedereen moest werken of naar school moest. Toch kon ik nog en dagje vrij krijgen zodat we het een en ander konden laten zien hoe wij hier leven. Ze hadden verderop een vakantiehuisje gehuurd met alle er op en er aan.

Ze hadden van alles mee genomen, en oma had er natuurijk kadotjes voor haar kleine jongentje bij gedaan.
S´avonds waren ze bij ons of wij bij hun, zo konden we gezellig spelletjes doen.
Dit is wel wat anders dan een wedstrijd van AZ 67. Hun eerste ervaring met een ijshockeywedstrijd

Natuurlijk moest er ook gebubbeld worden.
En iedereen moest er fotos van maken.
Lekker gewandeld...
En natuurlijk wavels eten bij de uitkijkpost.
Zelf zijn ze Värmland in getrokken en hebben veel gewinkeld. Dat is het nadeel als je meiden hebt, zelf hebben ik bewust voor jongens gekozen om het winkelen een beetje te voorkomen!!!

Toen de familie Heine vertrokken was, wast het nog niet gedaan met de rust. Het was namelijk Halloween. Een jeugdsoos had een Halloweendisco georganiseerd, en Finn wilde daar graag naar toe. Nou dan sminken we je effe, toch...

Zombie Finn.
De disco was erg leuk, ook hadden ze een spookhuis gemaakt. Finn heeft het niet zo op spookhuizen en vroeg dus aan mij of ik ook mee wilde. Toen we in de rij stonden, om naar binnen te gaan, kwam hij een vriendje tegen. Het is niet eng Finn, het is leuk. Finn kijkt me aan, je hoeft miet mee papa, ik ga alleen, Finn was de eerst van zijn groepje die naar binnen mocht. Na een paar minuten kwam zijn groepje weer naar buiten maar geen Finn. Nog effe wachten en daar kwam hij, het huilen stond hem nader bij dan het lachen, Het was wel eng papa!!

Halloween was voorbij en de familie Griemink staat op de stoep. Het is voor hun onder tussen de derde keer dat de langs komen. Nu hadden onze jongens wel vakantie van school, de enigste die moest werken was ik....

Ook met Cor, Rick en Finn zijn we naar een ijshockeywedstrijd geweest
Hebben we het trollenpad gewandeld
Waar je dan lekker kan grillen.
Finn samen met zijn grote vriend Rick op de foto.
Nog effe bandy spelen.
En dan nog effe lekker eten.
We willen jullie allemaal bedanken voor de twee gezellige weken, we vonden het heel gezellig.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten