zaterdag 17 november 2012

Voetbal

De meeste mensen weten dat ik geen grote voetbalfan ben, als het Nederlands elftal speelt wil ik nog wel eens een half uurtje vrijmaken om te kijken kijken. Het Nederlands elftal heeft afgelopen week tegen Duitsland gespeeld en dat is weer eens een flop geworden, ik heb deze overigens niet gekeken. Als de volgende dag we diverse keren worden aangesproken over de resultaat van het Nederland elftal gaat het gesprek heel snel over het resultaat van het Zweeds elftal, wat een mooie wedstrijd. Snel ga ik een winkel in om even in een krant te kijken. Hierin staat uitvoerig de omhaal van Ibrahimovic beschreven, foto voor foto met de nodige commentaar erbij hoe geweldig dit wel niet was. Thuis aangekomen heb ik even om Youtube gekeken, ik moet wel zeggen het een stukje hogere voetbal kunst is wat Ibrahimovic hier laat zien. Met als eind resultaat: Zweden - Engeland 4-2.

Voor de gene die het nog niet gezien heeft.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten