woensdag 31 december 2014

Op de skie het jaar uit.

De jongens wilde dolgraag nog even skien, dus hadden we besloten om, op de laatse dag van het jaar, even naar Säfsen te gaan. Het was al een tijdje geleden dat we voor het laatst geskied hadden, maar het was net of we het gisteren voor het laatst gedaan hadden. Finn wilde graag eerst nog een paar keer met het tuigje skien, ik ben vergeten hoe het moet papa vertelde hij tegen mij.


De eerste keer wilde Finn niet zo hard, maar aan het einde van de dag hield ik mijn hart weer vast, hij gaat als de brandweer naar beneden.

Voor het eerst weer in de lift.
Rens en Jesse achter ons.
Zo koud was het niet maar hij vind dit lekkker
Even wat warms drinken

Skien met mijn grote broers.
Rens samen met Finn
Jesse op de snowboard.
En als je thuis komt moet alles weer drogen..
Het was een heerlijke dag en we liggen nu moe maar voldaan op de bank. Voor vanavond zijn we nog bij de buren uitgenodigd, dus slapen zit er voorlopig niet in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten