donderdag 28 mei 2015

Je kan ook gewoon een nieuwe vragen papa

Tja, het was helemaal niet de bedoeling dat er een nieuwe kwam, maar dit was natuurlijk de eerste reactie van mijn jongens. Misschien waren ze een beetje jaloers dat ik nu een nieuwe telefoon moest kopen. Ik had tegen hun gezegd dat, de telefoon die ze nu hebben, de laatste was die ik voor ze kocht.

Wat was er nou gebeurd? Iedereen laat zijn telefoon wel eens vallen en zo ik ook. In de twee jaar dat ik deze telefoon heb heb is hij diverse keren op de grond gevallen, met als gevolg dat er op het venster een klein beet je schade was ontstaan en hier en daar er een blusje af was. Maar nu ging het echt fout, ik haalde de telefoon uit mijn zak, ik weet niet wat er fout ging, maar met een boog rammelde hij zo neer op de keukenvloer. Shit, was de eerste reactie en nog meer van dat soort woorden nadat ik hem had opgeraapt. Het scherm was is duizend stukjes gebroken.


Niks kon je meer knap aflezen en al het glas zat los. Ik had nog mijn oude telefoon ergens liggen en die heb ik weer gebruiks klaar gemaakt. Met een scherm dat bijna de helft kleiner was dan mijn gebroken telefoon dacht ik bij mijn zelf, nou hier moet je het nu mee doen sukkel. Dat heeft al met al een week geduurd, De telefoon was veel te traag en veel functies werkte niet meer.

Ik heb ondertussen een nieuwe gekocht en vele zullen zeggen deze geheel bij mijn gedrag past. Bij de onderstaande filmpjes kan je zien dat hij tegen een stootje kan.




Mariska heeft mij op mijn hart gedrukt om deze test niet zelf te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten