zondag 14 juni 2015

Finn 6 jaar

Finn heeft afgelopen week zijn zesde verjaardag gevierd. Hij is heel erg verwend moeten we eerlijk zeggen, eigenlijk te veel van het goede. Gisteren hebbben we het gevierd voor vrienden en bekende, nog meer kado´s dus.

Er waren hele leuke foto´s van, alleen...... Papa heeft een nieuwe telefoon en weet nog niet hoe hij daar mee om moet gaan. De foto´s zijn gemaakt, maar ze zijn ook weer gewist. Ik wist niet dat ik zo handig was.

Finn heeft ook een fiets voor zijn verjaardag gehad. Mijn gedachten waren dat ik een weekje achter hem aan kon rennen omdat hij een beetje bang is aangelegen. Maar onze verbasing was groot dat hij er op stapte en er zo me weg reed. Het was alleen een beetje appart dat iedereen vroeg of hij wist hoe hij moest stoppen, nou dat was de volgende stap die we zouden doornemen was het antwoord dan.

Opstappen en wegrijden.
Samen met zijn grote broer.....
en natuurlijk meteen een wedstrijd met zijn broer





1 opmerking: