zaterdag 20 juni 2015

Ik kan toch fietsen papa!!!.

Finn heeft van de week veel gefietst bij ons voor, over zandpaden, door het gras, noem het maar op. Daarvoor heb ik toch een mountenbike papa zegt hij dan. Alles bij elkaar heeft hij en uur of 5 a 6 gefietst.

Gisteren zit ik samen met Mariska op ons terras. Finn komt aanlopen en zegt tegen mij, volgens mij kunnen we morgen wel even het bos in papa. Goed zeg ik tegen hem, moeten we weer jagen? Nee we gaan mountenbike zegt hij. Ik kijk Mariska aan, die lacht een beetje, ik kijk weer naar Finn, weet je dat zeker zeg ik tegen hem. Ik kan toch goed fietsen papa, Nou dan gaan we toch, goed idee.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn pet voor hem afneem. Hij heeft maar drie versnellingen op zijn fietsje maar hij doet flink zijn best en als de berg te hoog is of de afdaling te steil dan stapt hij af en gaat hij lopen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten