vrijdag 21 augustus 2015

Afvallen / aankomen.

Dat ik in Januari begon met het bouwen van de stuga, tot aan de zomervakantie, was ik z´n 12 kilo afgevallen. Daar was ik best wel een beetje trots op. Nu is daar weer een paar kilo aangekomen natuurlijk, maar ik voel me goed. Ik weg nu rond de 86 kilo en dat probeer ik zo te houden.

Rens daarin tegen is, vanaf Februari tot heden, 22 kilo aangekomen, van 70 kilo naar 92 kilo. En nou hoor ik je al denken, 22 kilo jeejte wat is er aan de hand. Eigenlijk niet zo veel. Hij is niet ziek ofzo Hij gaat iedere dag naar de gym om daar keihard te trainen. Hij eet een aantal keer per dag extra, een bord vol met kip en pasta, en dan eet hij met ons ook nog warm eten mee. Ik moet eerlijk bekennen hij heeft een mooi lichaam gekregen en hij zorgt er goed voor. Als hij, in zijn onderbroek, door de woonkamer loopt zie ik dat Mariksa naar hem kijkt en dan begint ze te glunderen Dan kijkt ze naar mij maar dan verdwijnt dat glunderen heel snel van haar gezicht.

Ik vraag me af waarom eigenlijk................

4 opmerkingen: