zaterdag 6 juli 2013

Nieuw hout hok

Vanavond kon ik het niet laten om niets te doen, het is nog prachtig weer en Mariska is aan het werk bij de Hemtjänst. Ik ben een nieuw houthok aan het maken om ons brandhout in op te slaan. Heel simpel, hij is gemaakt van oude pallets van mijn werk. Het nieuw houthok moet er komen omdat we de huidige opslagplaats op ten duur gaan slopen. Deze moet plaats maken voor een kleine stuga (een vakantie huisje).
Simpel maar wel effectief, ben ook maar verder gegaan met hout kloven.

Achter die rare horizontale planken zit een raam, zo kan deze niet stuk gaan, ik  ken mij eigen al een tijdje.  En ik krijg niet op mijn donder als het raam wel stuk gaat. Niet dat ik bang ben voor mijn vrouw hoor, ik ben gewoon voorzichtig. Of is dit te opzichtig!!!!!!!!!!!!!!!!
Finn was ook lekker aan het helpen maar op een gegeven moment had hij een eigen project, iets met de kruiwagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten