zaterdag 23 november 2013

Schitterend weer

Mariska moest vandaag een paar uur werken. Finn en ik hadden besloten dat we nog lekker in bed zouden blijven liggen. Nog geen 10 minuten later zegt hij, papa ik heb honger. Goed vriend wij gaan er ook uit, het is nu 10 voor half 8, volgens Finn hebben we wel genoeg uitgeslapen.

Nadat ik een broodje voor Finn gemaakt heb ga ik de hond uitlaten. Voor dat ik naar buiten ga kijk ik even hoe koud het is, - 9,2 graden en de zon schijnt al. Het is nu al heerlijk om om buiten te lopen. Bijna uit ieder huis in de straat zie je wel een rookpluim uit de schoorsteen komen, een echt winters tafereel. We gaan de jongens straks verrassen met een heerlijke wandeling in Persbergen denk ik. Daar hebben ze vast wel zin in, niet dus. Het voordeel dat wij hun ouders zijn is dat dat ze gewoon mee mogen/moeten ook als ze niet willen, ha ha ha.

Uitzicht vanaf onze veranda.
Mooie ijskristallen op het raam.


2 opmerkingen: