woensdag 2 april 2014

Mooi weer

Net als in Nederland is het hier ook mooi weer. Het nadeel hiervan is dat het    s´nachts pittig vriest. Finn had al een paar keer gevraagd of zijn trampoline weer in elkaar gezet kon worden en nu was het zo ver.
Rens en Finn samen aan het werk.
Bijna klaar.
En springen maar.
Kijk eens hoe hoog.
Mariska haar auto moet naar de garage maar hij moest eerst even gewassen worden.

het groene gedaante in de auto is Finn hij vond het schitterend.
Buiten de servicebeurt, die hoog nodig was, heeft de auto ook twee nieuwe schokdempers gekregen, deze waren helemaal af. Ik heb maar niet gevraagd aan Mariska wat ze allemaal met de auto doet.

De jongens hadden besloten dat we moesten bbq-en. Nadat ze een heerlijke salade gemaakt hadden konden we lekker aan de gang.

Nadat ik alles op de bbq geplaatst had..................
Waren de jongens hem gesmeerd, wie gaat er draaien????
Ik offer me wel op zei Jesse.
Het was heerlijk.
Dit keer hadden we o.a. bacon-hamburgers en chili-hamburgers gehaald en deze laatste was behoorlijk pittig. Als goede ouders hebben we Finn natuurlijk geen chili-hamburger gegeven, maar toch..... Finn houd er van om ook van andermans borden te eten. Ik vond de chili-hamburgers te heet en had nog een paar stukjes op mijn bord laten liggen. Voor dat ik het wist kwam Finn aan rennen en stopte snel een stukje in zijn mond.  Het leek wel een tekenfilm, na een paar keer kauwen kreeg hij van die grote ogen en begon met zijn hand voor zijn mond te waaien. Zo heet zeg, heeft er iemand nog wat drinken zegt Finn. Rens en Jesse hadden al extra drinken gehaald en Finn dronk dit met no time op. We moesten er met zijn alle hard om lachen.

1 opmerking: