maandag 20 april 2015

effe zweten

Finn had vorige week zijn laatste zwemles, en dan is de week daarop altijd familie zwemmen. Afgelopen zondagmiddag lagen we dus in het zwembad. Na een tijdje zwemmen en spelen had ik het idee opgepakt om even de sauna te proberen. Hoef je niks extra´s voor te betalen is altijd open en staat altijd aan. Niemand zat in de sauna en zodra ik de deur opende kwam de warme lucht je al tegemoed. Zo, lekker heet dacht ik. Na een paar minuten zweten en puffen komt er een vader met zijn zoontje binnen en gaan ook zitten. Staat hij wel aan vraagt het zoontje aan zijn vader, ik schat de kleinen jongen een jaar of vijf. Ik kijk hem aan en denk zie mij eens zweten knul, hij staat wel degelijk aan. Ik denk het niet zegt de vader tegen de kleine jongen het is helemaal niet warm hier. Pfff niet warm denk ik weer, kijk een naar mij ik zweet me rot. Nee zegt de vader tegen zijn zoon hij is uit kom we gaan, en weg zijn ze weer.

Nou weet ik niet hoe warm een sauna moet zijn maar in de hoek hing een temperatuurmeter en die gaf 60 graden aan en persoonlijk vond ik dat behoorlijk warm. Ik heb het nog een paar minuten vol gehouden en daarna ben ik weer lekker gaan zwemmen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten