zondag 7 oktober 2012

Fikkie steken

Ik had het al een keer geschreven, maar achter in onze tuin ligt een grote hoop met tuin afval, Het gaat dan om snoei afval en grote takken en nog een zooitje oude planken. Dat valt niet onder snoei afval natuurlijk. maar het ruimt wel lekker op. We hadden eindelijk de tijd om de boel eens in de fik te steken. Allen de berg was zo groot geworden dat we maar besloten hadden om deze uit elkaar te trekken om zo een beetje controle te houden.

Even de hoop voorbereiden.
Samen met oma op een veilige afstand kijken.
En dan de fik er in.

Hij branden goed.
Er moest ook geplast worden.
En als mijn grote broer het kan kan ik het ook.
De hoop is bijna weg, nog een dag stoken en dan is hij helemaal weg.

1 opmerking:

  1. He Ruud, het blijft er toch in zitten dat spelen met vuur.

    Ik hoorde van Jitse dat je bij de brandweer aan het oefenen bent.Ik hoop dat je het een beetje naar je zin krijgt daar, als ik het goed begrepen heb licht het niveau daar in Zweden behoorlijk hoog. Misschien kan ik wat van je leren.

    Veel plezier tijdens het oefenen en ik ga er vanuit dat je ook vanzelf op de uitruk komt.

    Groetjes Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen