zondag 28 oktober 2012

Wandeling

Het hier heerlijk weer en dan kan je de uitdaging niet weerstaan om, even met zijn alle, een heerlijke wandeling te maken. We hoeven hiervoor niet zo ver te lopen om in een geweldige omgeving ons te vermaken, de sportarena. In de zomer kan je hier lekker wandelen, trimmen en mountainbike en in de winter is het een prachtig langlauf gebied en er is tevens een kleine skipiste.

Aan het begin van de wandeling
 Het was nogal drassig dat we gingen wandelen en zie hier de resultaten. Aan het begin van de wandeling was er nog niks aan de hand iedereen had er zin in. Op een gegeven moment, we liepen een berg/bospad af, werd het zo drassig dat je best we wat wegzakte.

Ik ben pas drie jaar ben en ik wil graag grote broers bijhouden maar dan kunnen op een gegeven moment mijn kleine beentjes mijn lichaam niet meer bijhouden. Als ik dan ook nog een laars verlies dan lig ik languit in een modderplas. Gelukkig kon papa mij er op tijd uittrekken zodat niet helemaal nat werd. Met de jas van papa lekker om mij heen werd ik weer lekker warm.

Op de helft van de wandeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten