woensdag 19 juni 2013

Kano

Na geduldig zoeken op Blocket.se, de Zweedse marktplaats, hebben we een kano gevonden op nog geen half uurtje rijden van ons vandaan. De trouwe lezers van het blog weten ook dat ik makkelijk 2 uur in de auto zit als Mariska iets gevonden heeft op Blocket.se. De kano ziet er goed uit maar er zit alleen maar 1 peddel bij, dus we moeten nog even een andere peddel kopen. Nu peddelen de jongens met 1 peddel en 1 sneeuwschep.

De kano hebben we op met de auto opgehaald.
Het is nog even wennen hoe je moet gaan zitten, welke kant is nou voor papa???
Ik wil ook!!!!!!!!!!! (kijk oma weer een zwemvest aan)
Hier is de peddel Finn
Oppassen ik kom er aan!!
Na een paar keer weten ze hoe ze moeten gaan zitten.
 Zondag gaan we nog even een karretje halen om de kano makkelijker te transporteren en natuurlijk een extra peddel.

2 opmerkingen:

  1. Gaaf!!! Dat is een van de allermooiste herinneringen die ik aan mijn jeugd in Scandinavië heb. Het varen op de meertjes.
    Geniet ervan!!

    Kram Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat doen ze zeker, iedere dag zitten ze op het meer.

    BeantwoordenVerwijderen