zondag 21 september 2014

Het bos in.

Net als de meeste sportclubs draait de slalomclub (de skivereniging) op vrijwilligers. Er moesten een aantal werkzaamheden gebeuren en vandaag ben ik, samen met Las-Göran, het bos in getrokken om een aantal extra openingen te maken. Twee openingen langs de skilift, om mensen die uit de skilift vallen een betere gelegenheid te geven om de skipiste te bereiken. Een die de twee skipistes met elkaar verbinden en dan nog een pad die, door het bos tussen de twee skipistes, loopt en weer uitkomt op de grote piste. Deze laatste moest, op verzoek van de jeugdleden, een beetje slingerend door het bos heen lopen.

Ik heb genoten in het bos. Ik heb Zweedse-houthakkers-les gehad. Ik dacht dat ik al een hoop wist van wegen mijn werk bij de brandweer in Nederland, maar ik wist maar een klein beetje. Ik denk dat ik wel een stuk of veertig bomen heb omgehaald vandaag, en we zijn nog lang niet klaar. En Jeroen, de ene viel nog mooier neer dan de andere, wat gaaf zeg. Volgende week gaan we weer verder.

Even alles weer bijvullen en toen het bos weer in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten