vrijdag 9 augustus 2013

Kamperen

Normaal gesproken gaan wij ieder jaar wel een paar keer kamperen, alleen dit jaar komt er niet van. Ik heb maar een handje vol vakantiedagen en die moet ik verdelen over de zomervakantie en de kerstvakantie. De afgelopen week hebben Jitse en Jeroen een paar dagen in de caravan geslapen. Finn vond het zelf een goed idee dat hij ook een paar dagen in de caravan ging slapen. Mama kom je ook in de caravan slapen, tuurlijk zegt Mariska ik ben toch een paar dagen vrij. Zo gezegd, zo gedaan. In een mum van tijd lag alles in de caravan.


Waar blijft mama nou ik moet plassen.
Even lekker een kopje thee voor dat ze gaan slapen.
Jesse wil ook slapen in de caravan.
Rens en ik slapen gewoon in huis. Rens heeft morgen ochtend een voetbal wedstrijd in Deje (ongeveer 40 minuten rijden bij ons vandaan). We moeten om 9 uur vertrekken en de kampeerders willen niet zo vroeg gewekt worden.

Rens en ik hebben zelf het idee om om 6 uur ons bed uit te gaan en dan te gaan beginnen met het maaien van het gras (met de motormaaier), je wil toch dat de campingplaats er netjes bijligt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten