zondag 31 augustus 2014

Bezoek.

Opa en oma Kaandorp zijn bij ons langs geweest. Op zaterdag konden we ze ophalen op het vliegveld  Arlanda in Stockholm en de zondag daarop zouden ze weer terug vliegen. Ze hadden niet zo een goede week uitgekozen om langs te komen, er was regen, en nog meer regen en dan waren er nog stortregens. Er is zoveel water gevallen dat delen van wegen afgezet werden en delen van verschillende dorpen om ons heen onderwater stonden. Des al niet te min hebben we ons goed vermaakt.

Onderweg even ontbijten bij de M
En natuurlijk even ontspannen.
 Finn en ik hebben opa en oma opgehaald, het was een ritje van 3,5 uur naar Arlanda.

Moeten we weer wachten papa.
Daar zijn ze eindelijk, het vliegtuig is geland.
Weer wachten
Oma was als eerste.......
Maar opa volgde snel
Zoals ik al schreef hebben ze het niet getroffen met het weer. Niet om te stoken of zo hoor maar deze week hebben we weer schitterend weer.

Wij aan het Keezen
En Finn aan het kaarten.
Jong geleerd.................
Gelukkig is Finn alweer afgekickt.
Op vrijdagavond kwam mijn collega Anders mij even ophalen voor een ritje in de wagen van zijn dochter en daar zeg je natuurlijk geen nee tegen.


Maar liefst 470 PK
We hadden de bedden zo verdeeld dat wij, Mariska, Finn en ik, in de caravan sliepen. Na de derde nacht stapte ik uit bed en stond meteen in een plas water. K.. lekkage, inderdaad het dakluik lekte. Nadat ik het dak provisorisch had dicht gekit lekte het gelukkig niet meer.

Links onderin kwamen de druppels vandaan
Ondertussen hebben we een nieuw dakluik binnen, alleen het gat moet wat groter gemaakt worden.

De week ging snel voorbij en het was alweer tijd om opa en oma weer naar het vliegveld te brengen. Dit keer ging Mariska ook gezellig mee.

amen met oma
En natuurlijk met opa nog even op de foto
Op Arlanda hadden we weer een rolstoel voor opa geregeld.
Het was een gezellige week die weer omgevlogen is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten