zondag 1 juli 2012

Rens is Jarig

Vandaag is Rens jarig, hij is 14 jaar geworden. Het wordt een ander soort verjaardag dan dat we gewend zijn. Buiten dat we nu in Zweden wonen, vieren we het volgende week zaterdag omdat Mariska en Jesse het hele weekend weg zijn. Vanmorgen vroeg hebben we voor hem gezongen en heeft hij zijn kado's gekregen.
Terwijl wij zongen moest Rens even zijn muggen bulten bewerken.
Finn helpt mee uitpakken.
Een bidon voor bij de voetbal.
Een Lego tank.
Jesse had voor Rens een setje kaasmesjes gekocht, Rens mist de kaas heel erg.


Nadat Rens zijn kado's heft uitgepakt heb ik Mariska en Jesse naar naar Storfors gebracht, zij staan dit weekend op een country fair. De verkoop van spullen ging gisteren goed en ze hopen dat het vandaag minstens net zo goed zal gaan. Ik ben gisteren met Rens en Finn ook nog even op de country fair wezen kijken en het was er gezellig druk.

Het kraampje
Er waren ook mini paardjes

Mega mindy paardje.

Papa mag ik ............... , nee

Rens mag ik..................

Kijk eens wat ik van Rens gehad heb!!!

De jongens hebben met een paintbal geweer geschoten.

Levend doelwit.

Ze hebben hem wel een paar keer geraakt.

Het brandweer museum was ook open en je mocht overal in zitten.


Even stoer doen voor de foto.

Daar zijn de duimpjes weer

Ik kan al heel goed sturen papa
Nog even in een andere auto

Zoek de verschillen.
Even uitrusten op en stapel hooi en stro balen.
De toppers van de familie Hoebe

2 opmerkingen:

  1. !!!!!! G E F E L I C I T E E R D !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herman en Els Veldtzondag, juli 01, 2012

    Hallo Rens,
    Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat beleven jullie allemaal een avonturen!!!!!
    Veel plezier als je volgende week je verjaardag dunnetjes overdoen.
    Vele groeten van Herman en Els Veldt.

    BeantwoordenVerwijderen