donderdag 23 mei 2013

Trainen

Het regent al de hele week en vandaag is geen uitzondering. De ene keer regent het harder dan de andere keer. Rens staat voor het keukenraam, in zijn voetbal outfit, te kijken naar de sportvelden. Volgens mij gaat de training niet door pap, de meiden hebben ook niet getraind. Op het moment dat hij uitgesproken is rijd net de trainer het parkeer plaats op. Pap, ik denk dat de training gewoon doorgaat zegt Rens. Ik kijk hem lachend aan, veel plezier vriend.

Zeiknat maar voldaan komt hij thuis .
 Ik had al een paar keer naar het voetbalveld gekeken vanuit het keukenraam, het blijft regenen. Ik krijg bijna medelijden met hem, of niet!!!!!!!!!!!!  Na ruim anderhalf uur trainen komt hij weer thuis. Ik zag hem al aankomen lopen vanaf het voetbalveld, hij krijgt nog een toetje, de laatste stortbui duurt ongeveer een minuut. Hij moet er om lachen, zo ik heb lekker getraind zegt Rens, en nu is het droog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten