zaterdag 27 juli 2013

Eland en kalf

Vanochtend ben ik naar Finnshyttan gereden om daar gras te maaien bij een vakantie huisje. Nadat ik was afgeslagen vanaf de hoofdweg en op de gravelweg reed stond er midden op de weg een eland met een jong kalf. In eerste instantie wilde ze weglopen maar toen ze zagen dat ik stopte bleven ze ook staan en genoten ze verder van de verse bladeren aan de bomen. Ze stonden op nog geen tien meter van mij vandaan, snel mijn telefoon gepakt en wat foto´s gemaakt. Toen dacht ik als ze blijven staan kan ik wel uitstappen om nog meer foto´s te maken. Dit ging ze echter te ver en verdwenen snel het bos weer in.

Ze bleef genieten van de bladeren.

Het kalf was wat schuwer.

Even voor Hielke en Helen, het bos staat er nog!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten