zaterdag 13 juli 2013

Warme zomerdag

Na een warme zomerdag is het lekker als het iets afkoelt. Na het eten zegt Mariska spontaan, ik heb zin om te kanoën wie gaat er mee. Het blijft angstvallig stil aan tafel. Ze kijkt om zich heen en zegt tegen de jongens, willen jullie nou niet even met je moeder het water op. De enigste die antwoord geeft is Finn, ik kan niet mama ik heb het druk. En wat is jullie excuus vraagt Mariska aan Rens en Jesse. Deze beginnen alle twee te lachen je ga toch niet met je moeder kanoën zeggen ze alle twee. Na wat overtuigingskracht van mij besluit Jesse om met zijn moeder in de kano te stappen.
Hè, je maakt nou toch geen foto zegt Mariska, je ziet alleen mijn kont!!! Nee ik maak geen foto van jou, alleen van het karretje dat die er zo in kan. Dat dat paarse gedeelte er op staat kan ik niks aan doen natuurlijk.
Nou Jesse zit ook bijna en dan kunnen ze vertrekken.
Gezellig met zijn moeder in de kano.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten