zaterdag 6 juli 2013

Kano

Vandaag is het schitterend weer, het is 27,2 graden. Vanochtend hebben Mariska en ik gewerkt bij een vakantie huisje die we onderhouden. Mariska het huisje schoon maken en ik heb het gras gemaaid. Mariska moet vanmiddag ook weer werken bij de Hemtjänst (de thuiszorg). Eigenlijk moet ik thuis ook nog een hoop klusjes doen maar het is zo mooi weer dat we eerst even een tochtje gaan maken met de kano. Ik heb een karretje gekocht zodat we de kano niet meer hoeven te tillen naar het water. We hebben best wel lang gevaren, het was heerlijk op het water. Finn kon tochtje met de kano het op een gegeven moment niet meer waarderen en vertelde mij even haarfijn dat hij naar huis wilde.

Papa ik ben het zat, ik wil NU naar huis.
(kijk oma hij heeft weer een zwemvest aan)
Rens moest er om lachen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten