dinsdag 12 februari 2013

Lift duurt zo lang!!!!!

Aan het begin van de van de ski-carrière van de jongens werd er nog gebruik gemaakt van de gehele skipiste. Bochtjes werden netjes genomen en ik had nog een beetje overzicht wat ze allemaal deden. Dit gaat tegenwoordig wel iets anders. Boven op de heuvel word er al geroepen: pap ga maar we komen wel. Goed jongens ik ga al. Geniet ik van mijn tochtje naar beneden hoor ik de jongens al aankomen en wordt ik bijna omver geskied. Ha ha ha kan je niet sneller? ja natuurlijk wel zeg ik heel stoer maar ik geniet gewoon even. Een paar weken geleden ben ik hard onderuit gegaan en voel nog steeds verschillende spieren tegen werken en dit veroorzaakt wat pijn. Als ik zeg tegen de jongens dat we naar huis gaan willen ze altijd nog een paar keer van de heuvel af. Het zijn dan net kanonskogels, bochtjes maken doen ze niet meer en het lijkt wel of ze de heuvels met elkaar verbinden zonder dat ze contact hebben met de tussen liggende grond. Als ze dan bij de auto aankomen vertellen ze me dat het jammer is dat de lift zo lang duurt. We zijn zo snel weer beneden pap, kunnen we niet op zoek naar een andere piste. Dat kan wel maar die ligt niet op 5 minuten van ons huis, ga maar bochtjes maken dan duurt het wat langer voordat je beneden bent!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten