zondag 17 november 2013

Cursus.

Deze week ben ik, samen met mijn collega´s, naar een cursus geweest. Een cursus basis brandbestrijding, zeg maar een uitgeklede BHV cursus. Na drie uur theorie les mochten we ook nog even met een aantal verschillende soorten brandblussers spelen. De cursus verschilt niet zo veel met de cursus die in Nederland wordt gegeven. Het enige grote verschil is dat deze in het Zweeds gegeven word.

Brandje blussen
Mina mocht nog een slachtoffer toe dekken.


Mina heeft de hele cursus lang gevraagd of ze mocht vertellen dat ik in Nederland een brandweerman was. Ik heb gedreigd dat ik een brandblusser in haar nek zou leegspuiten als ze dat zou doen. Toen alle brandblussers leeg waren hield ze het niet meer en heeft ze het snel verteld dat ik een brandweerman in Nederland was en smeerde ze hem snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten