vrijdag 22 november 2013

Het winterfeest gaat beginnen.

Vanmiddag kwam ik bij ons de straat inrijden en zag, boven de bosrand, witte mist hangen. Ja, ze staan aan dacht ik, ik rij nog even door om het beter te bekijken. Even voorbij ons huis heb ik een iets beter zicht op het bos waar wij zomers mountainbiken en het hele jaar door lekker wandelen. De sneeuwkanonnen staan aan. Ze zijn voor bereidingen aan het treffen voor de langlaufpiste. Er liggen hier verschillende piste, van drie kilometer tot tien kilometer. Ik dacht dat er ook nog langere pistes waren maar dat weet ik niet zeker meer. Vijf minuten van ons huis is een kleine skipiste, hier gaan we morgen even kijken of de sneeuwkanonnen hier ook al aanstaan. Als het zo door gaat kunnen we over een paar weken lekker skiën.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten