woensdag 20 november 2013

Update van mijn duim

Kort gezegd, het gaat goed, zeg maar heel goed. Na een paar dagen thuis zitten, ben ik naar mijn werk gegaan om te vragen of ik weer mocht beginnen met werken. Ik kan niet zo lang stilzitten en niks doen. Dat was geen probleem. Het was nog wel een uitdaging voor mij zelf omdat ik veel met mijn linker hand heb gedaan, maar dit had ik snel onder de knie. Na twee dagen werken ben ik voor de laatste keer langs een verpleegkundige geweest om het verband nog een keer te verversen. Nu mag je het zelf doen zei ze, het geneest goed. Omdat ik zelf vind dat een wond in de open lucht moet genezen heb ik het verband er niet zo lang meer om mijn duim gehad. Nog een paar dagen met een pleister gelopen, maar dat werkte niet zo goed. Zonder iets er om heen droogt de wond het snelst en het resultaat is: Er zit nog een klein korstje op de wond. Rondom het korstje zit een mooi nieuw "roze" huid die nog wel gevoelig is.

Wij vroegen ons overigens volgende af:

Nagenoeg mijn hele vingerafdruk is van mijn duim weggesneden, inclusief een stukje onderliggend vlees. komt er nu een geheel nieuwe vingerafdruk op mijn duim of komt de oude vingerafdruk weer terug op mijn duim.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten