maandag 28 mei 2012

Uitpakken

We zijn nog steeds druk bezig met het uitpakken van dozen en het plaatsen en/of ophangen van de spullen. Finn wil ook graag helpen en weet ondertussen dat er altijd wel wat verrassends in een doos kan zitten. 
Een spiderman pak
Het was een warme dag en de jongens besloten om lekker te gaan zwemmen. Het meer ligt achter onze tuin, je kan er niet meteen in lopen want er staat een hoop riet. Na een tocht van ongeveer 1 minuut heb je een mooi stukje waar je zo het meer in kan lopen. Ik moet zeggen dat het water heerlijk is.

Eerst in mijn eigen badje zwemmen.

En dan samen
Maar ik durf het ook al alleen.
Best wel vermoeiend z'n dag.


Zoals al eerder geschreven is zijn onze hond en kat ook mee. Billy komt al regelmatig buiten en gaat ook mee als we een grote wandeling gaan maken. Lucy daar in tegen vond het allemaal wel goed en zat lekker in het zonnetje binnen te genieten. Tot van de week.

De deur naar de veranda staat regelmatig open en dan wordt ik wel een beetje nieuwschierig wat er in deze nieuwe omgeving te beleven valt. Mijn baasjes worden dan zenuwachtig en volgen mij overal, dit is eigenlijk best wel gezellig. Nu na een paar dagen mag ik al alleen weg maar ik ben snel weer binnen hoor.



Finn moet er nog even aan wennen dat ik buiten loop.
Het is heerlijk in de tuin.
Na een dag mooi weer is het s'avonds gaan regenen, dit was heerlijk verkoelend.


Tussen Rens en Jesse moet je eigenlijke een mooie regen boog zien, met een beetje fantasie !!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten