zondag 28 april 2013

Vissen.

Het is vandaag weer een schitterende dag, maar wel met veel wind. De jongens hadden besloten dat er gevist moest worden. Alle hengels zijn geprepareerd en het moet toch raar zijn als er geen vis bijt. Volgens mij is het nog te koud dus zullen ze vandaag nog niet bijten, zeg ik tegen de jongens. Je moet niet zeuren is het antwoord, ze vissen hier ook als er 50 centimeter ijs op het meer ligt. Tja daar hebben ze weer gelijk in, ik ga ook wel even mee. Mariska vind het maar niks vissen die gaat een rondje wandelen in het bos en wij lopen achter het huis langs naar het meer.

Pap ik wil ook een hengel zegt Finn.

Finn blijft netjes aan de kant staan.



Moet ik even serieus kijken?

Deze zijn voor de eendjes pap.

Ik kan ook serieus kijken hoor.
We zijn lekker een paar uurtjes buiten geweest en ze hebben helaas niks gevangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten