zaterdag 12 oktober 2013

Eerste wedstrijd van het jaar.

Gisteravond is de eerste ijshockey wedstrijd van de nieuwe competitie gespeeld. We praten nu over de grote jongens, Rens heeft besloten dat hij het voorlopig alleen bij het voetballen houd. Het was gezellig druk, het is echt een familie uitje hier. Van jong tot oud is aanwezig. Dit keer was ik alleen met Finn heen. Hij heeft ongeveer 5 minuten bij me gezeten en toen zag hij vriendjes van de dagis, hij heeft zich de hele avond heerlijk vermaakt, alleen voor wat eten en drinken kwam hij nog bij mijn langs.

Hier zijn de banken nog leeg, wij waren op tijd, maar niet veel later zat alles vol.
In de pauze kwam Finn er achter dat zijn (grote vriend zoals hij het zelf noemt) begeleider van de dagis er ook was, toen kwam hij helemaal niet meer terug. Hij werd verwend met chips en koek
Het was een harde wedstrijd, er werd goed gestreden voor de puk. Er waren ook veel opstootjes, het leek wel een finalewedstrijd. Spectaculaire knok partijen, op het ijs natuurlijk. Om 10 uur s´avonds wast de stand 6-6 en dan komt er een verlenging van twee keer 5 minuten. Ik heb deze niet kunnen zien, Finn trok het niet meer. Papa mogen we naar huis, vroeg hij. Ik heb genoten en Finn heeft een fijne avond gehad met al zijn vriendjes.

In de pauze hebben we lekker een worstenbroodje gegeten
Hier zijn de heren nog aan het inspelen.
Dit jaar wil ik nog met Rens en Jesse naar Karlstad voor een ijshockeywedstrijd., Deze club is vorig jaar landskampioen geworden, dit schijnt echt spectaculair te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten