zondag 20 oktober 2013

Ombouwen

Gisteren heb ik de kachel weer omgebouwd. We zijn weer aan het stoken op Pallets. Dit betekend voor mij dat ik, een dagelijkse, controle van de temperatuur, van het warme water, een aantal maanden niet meer hoef te doen. Normaal als ik terug kwam van mijn werk controleerde ik altijd even de temperatuur van de kachel (douchen vinden we wel lekker met warm water). Als de zon, voor het verwarmen van de zonnecollectoren,  genoeg had geschenen dan hoefde ik niks te doen, maar als de zon te kort of helemaal niet had geschenen dan moet de kachel met hout opgestookt worden. Nu werkt het "gewoon" net als in Nederland. Alleen stoken we niet op gas maar op Pallets.

Tevens heb ik een lamp boven de kachel gemaakt, nu heb ik wat meer zicht als ik de kachel aan het schoonmaken ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten