vrijdag 29 maart 2013

Enquête

Ik zit een beetje achter de laptop en zo kom ik via allerlei blogs een heleboel interessante dingen tegen die Nederlander, maar ook buitenlanders, in het buitenland allemaal mee maken. Mijn interesse gaat het meest uit naar de blogs uit Zweden en de landen er omheen. Zo kom ik op sites waar een rustig muziekje gespeeld wordt terwijl je de belevenissen leest, of er wordt uitvoerig uitgelegd hoe de pensioen voorzieningen verschillen met Nederland, en waar je allemaal wel of geen recht op hebt, of je wordt met allerlei verhalen meegesleept in het leven van een willekeurige familie. Er zitten hele leuke sites bij en een volgende keer zal ik er een paar linken, er staan er nu al twee op onze site onder het kopje " Lijst met blogs ". 1 van Ben en Nicole zij wonen iets noordelijker van ons, en 1 van van Guido en Nicki zij woonde zuidelijker van ons maar ze zijn ondertussen weer verhuist naar Duitsland.

Op 1 van de blogs kwam ik een enquête tegen en dit vond ik ook wel leuk om eens te doen. Maar dan moet je nog iets verzinnen wat leuk is voor een enquête. We willen graag weten waar jullie ons van kennen. De enquête sluit op 14 april. Als het een beetje aanslaat gaan we, af en toe, nog een enquête plaatsen.

6 opmerkingen:

  1. dat is wel leuk om te doen ja, een enquête!
    Wij kennen jullie van het zwedenforum. daar stond ook de link van jullie blog bij. die we trouwens erg leuk vinden om te lezen!
    En natuurlijk jullie bezoek aan ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ruud en Mariska,
    Ik ken Ruud van zijn vorige werk, doordat wij met meerdere collega's uit eten zijn geweest heb ik jou, Mariska ontmoet.
    Ik vind het heel leuk om jullie blog te lezen en doe dat ook zeker iedere week.

    Groet, Jeroen Sil en Sanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees altijd heel graag de verhalen vanuit zweden.
    Ik ken Ruud van zijn vorige werkgever, de brandweer.
    Leuk om te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elke dag kijk ik even of er weer een nieuw avontuur is geschreven door jullie. Op deze manier geniet ik mee van al jullie belevenissen. Groeten van jullie "ex-buren"
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hej,

    Kwam jullie blog tegen via zwedenforum en volg jullie sinds dien. Misschien ook wel omdat ik wel een beetje jaloers ben...,zouden ook graag naar Zweden vertrekken. En af en toe herkennen we plekken, omdat we ook graag in die omgeving op vakantie gaan. Hebben ook een x gegeten in Hällefors, ook eens een week wezen skiën in Safsen. Leuk om jullie belevenissen te volgen. Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hej!

    Ik kreeg jullie blog via mijn zus die hem met zomaar was tegengekomen op internet. Leuk om jullie verhalen te lezen, we kunnen ze ons levendig voorstellen!
    Wij zijn net als jullie een stel dat is geëmigreerd naar Zweden, zes jaar geleden. We wonen ook in Värmland, in Högboda, tussen Karlstad en Arvika.
    Ik zie dat jullie ook andere blogs op jullie blog hebben staan, wij bloggen via frankjolanda.blogspot.com.

    Groeten,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen