woensdag 20 maart 2013

Mobieltje

Iedereen hier heeft een mobieltje, we hebben allemaal zo´n veeg ding waar mee je kan bellen en internetten. Finn leent vaak de telefoon van Mariska en gaat dan foto´s kijken, of maken, of hij is filmpjes aan het kijken op de telefoon. Hier in huis hebben ook de nodige oude telefoons (zonder batterij) die in het bezit zijn van Finn. Soms kijkt hij er dagen niet naar en zo speelt hij er de hele dag mee en gaat deze ook over al mee naar toe. Mama, oma heeft gebeld en alles gaat goed, wil je haar ook even spreken, vraagt hij dan. En zo zijn er een heleboel mensen die, dan zo genaamd, bellen. Van de week breng ik Finn naar bed en zijn telefoon moet ook mee, en hij legt hem op het nachtkastje. Zo we kunnen slapen pap. Finn lekker onder de dekens en ik ga nog even naast hem leggen. Net als ik denk dat hij slaapt zit hij recht op in bed, mijn telefoon gaat pap. Hij neemt op, het is oma pap zegt hij tegen mij. Hij babbelt wat en legt de telefoon weer op het nachtkastje. Jetje zeg ik tegen hem, ik dacht dat je al sliep. Ja bijna zegt hij, maar oma belde. Tuurlijk jongen, nu lekker gaan slapen. Nog geen 5 minuten later zit hij weer recht op en zegt een Whatsap, ik moet hem even lezen, hij is van Rens zegt hij. Hoe bestaat het denk, dit verzin je toch niet. Na dat hij zijn berichtje hebt gelezen vraag ik hem om zijn telefoon maar uit te zetten want zo kunnen we niet slapen. Goed idee pap zegt Finn, nog geen 5 minuten later slaapt hij lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten